Rekrutacja
Jeśli tu trafiłeś… to nie był przypadek 🙂
Wstajesz rano czując się mocny. Po śniadaniu jedziesz do biura z entuzjazmem. Nie dlatego, że uwalniasz się od obowiązków domowych, a dlatego, że czujesz, że ten dzień będzie dobry. Jest kilka nowych tematów do obdzwonienia, zakończenie negocjacji zakupu mieszkania na Warszewie i rozliczenie z klientem po finalizacji transakcji z ubiegłego tygodnia. Co prawda temat negocjacji jest trudny, ale skonsultujesz go z szefem, zanim do nich przystąpisz – jego 20-letnie doświadczenie z pewnością się przyda. Rozpiszecie razem możliwe scenariusze i można będzie doprowadzić temat uzgodnienia warunków do szczęśliwego zakończenia. W międzyczasie żarty z porannych memów i dogranie wspólnego wypadu weekendowego na kajaki. A na koniec dnia obiad ze szczęśliwymi nabywcami domu na przedmieściach.
Czy dasz wiarę, że tak (w skrócie) może wyglądać Twój dzień?
Wiemy, że nie każda praca przynosi satysfakcję. Ba, czasem jest naprawdę źle…
„Mój były szef odnosił się do wszystkich bez szacunku i z góry, codziennie w biurze rzucał tekstami typu: Wiesz dlaczego powinieneś pracować więcej i ciężej? Bo muszę zmienić Audi na Porsche!”
„Jak udawałam się do biura, to przed oczami codziennie miałam tę zołzę, która tylko czekała, żeby w czymś mi dopiec lub coś wyśmiać, nie wspominając już o rozmowach z klientami, po zakończeniu których uszczypliwych komentarzy nie było końca…”
„Jak potrzebowałem wsparcia w jakimś temacie, to szef odpowiadał mi czymś w stylu: Dasz radę! Jesteś przecież dorosły! Nikt z drugiej strony Cię nie pogryzie!”
„W pierwszy dzień dostałem laptopa, telefon i radosne „Do dzieła!” Na pytanie o zasady, zwyczaje i metody pracy dostałem tylko krótkie: Posłuchasz jak inni to robią, tu masz segregator z różnymi dokumentami i do dzieła!”
„Przełożeni wymagali coraz lepszych wyników, a w ogóle nie dawali szkoleń stwierdzając, że dzisiaj jest inaczej, bo internet jest kopalnią wiedzy… A jak to za mało, to zainwestuj w siebie na własną rękę…”
„Wprowadzanie co chwilę zmian w firmie doprowadzało mnie do szału, nic nie było wcześniej ogłaszane, nie mówiąc już o jakichkolwiek konsultacjach, czy zebraniu opinii…”
Wiemy, że są to realia wielu firm. Zarówno tych większych, jak i tych mniejszych, starających się o przetrwanie w ciężkich realiach.
My od początku wiedzieliśmy, że można inaczej!
Uważamy, że kluczem do prawidłowego funkcjonowania firmy jest każdy, kto w tej firmie pracuje. Aby krótka historia opisana na wstępie mogła w ogóle zaistnieć, musi być spełnionych jednocześnie kilkadziesiąt warunków. Tak. Kilkadziesiąt. Nie jest to miejsce na wymienienie ich wszystkich, ale należy wspomnieć o co najmniej kilku z nich:
1. Szef. Bo przykład idzie z góry. Właściciel City Nieruchomości od początku stwarzał warunki do prawidłowego funkcjonowania firmy, jak i możliwości rozwoju osób w niej pracujących. Oprócz tego, że w firmie wraz z zespołem stworzył przejrzyste zasady, ma nieocenione doświadczenie we współpracy z klientami, jest postacią znaną w środowisku pośredników, przez dwie kadencje był członkiem zarządu ZSPON, obecnie jest członkiem komisji rewizyjnej ZSPON. Prowadzi od kilku lat wykłady w ramach Kursów dla Pośredników w obrocie nieruchomościami (37 edycji) w tematyce związanej z relacjami z klientami. Prowadził również trzy sezony audycji Moje Super M w Super FM, która od 2020 roku jest nadawana w tej szczecińskiej rozgłośni.
Legenda.
2. Zespół. Bo to on jest siłą napędową. Przemek pracuje z nami od 13 lat, Ania od 12 lat, a Kasia od 11 lat. To nie wszyscy, ale to świadczy o niezwykłej stabilizacji. Wspólnymi siłami tworzymy miejsce, w którym chce nam się realizować nasze cele. I te biznesowe, ale również te prywatne. Każdy z nas ma swoje pasje i zainteresowania. Staramy się żyć i pracować zachowując odpowiedni balans. Pomimo indywidualnego charakteru zawodu pośrednika, tworzymy zgrany zespół.
Wspólnie.
3. Zasady. Bo są niezwykle istotne w koegzystencji. Dobre i logiczne zasady, które wspólnie wypracowaliśmy, pozwalają na bezkonfliktowe realizowanie zadań w firmie. Każdy wie co, kiedy, gdzie i jak trzeba zrobić, żeby lokomotywa jechała po wytyczonej trasie do celu.
Niezbędne.
4. Sprzedaż. Bo z tego żyjemy. W firmie wdrażamy cały czas jeden z najbardziej znanych systemów sprzedaży, który swoją siłę opiera na budowaniu długotrwałych relacji z klientem w oparciu o szacunek i zaufanie. Co możemy dodać? Zadowolony klient poleci nam kolejnych trzech…
Bezcenne.
5. Marketing. Bo bez niego nie przeżyjemy. I zdajemy sobie sprawę z jego mocy. Za pomocą kamery 3D skanujemy wnętrza nieruchomości, które są nam powierzane do sprzedaży, a z klientami budujemy strategie sprzedaży w oparciu o możliwości odpowiedniego przygotowania nieruchomości do sprzedaży. Czasem to tylko inscenizacja, czasem homestaging, a czasem też i drobny remont. Wyższa cena sprzedaży w krótszym czasie jest tylko pochodną. Kanałów sprzedażowych jest co najmniej kilkanaście.
Wykorzystujemy je.
6. Siedziba firmy. Najdłuższa ulica w Szczecinie – al. Wojska Polskiego. Pogodno, tuż przy „węźle Łękno”. Do dyspozycji parking i od czasu do czasu samochód służbowy. Pomieszczenia klimatyzowane, sala konferencyjna do spotkań z klientami. Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy biurowej.
Podstawa.
7. Wdrożenie do pracy. Czy masz doświadczenie w branży czy nie – i tak dostaniesz zastrzyk niezbędnej wiedzy, cennych wskazówek, a także krok po kroku zostaniesz przygotowany do właściwego sposobu postępowania z klientami. Tak, aby sprawiało to przyjemność i nie generowało niepotrzebnych złych emocji.
Poukładane.
8. Forma współpracy. B2B. Umowa agencyjna współpracy. Na jasnych i przejrzystych zasadach. Im większy przychód, tym większa wypłata. Z gwarancją pakietu startowego przez okres wdrożenia.
Dokładamy wszelkich starań, aby każdy z nas:
– traktował każdy kolejny dzień jako wyzwanie,
– czuł, że pieniądze są pochodną dobrze wykonanej pracy,
– doświadczał atmosfery zapewniającej spokój w każdym obszarze emocjonalnym,
– nieustannie rozwijał się w oparciu o szkolenia, coaching czy mentoring,
– czuł motywację wewnętrzną, nie zewnętrzną,
– dobrze bawił się podczas imprez branżowych, ognisk, spływów, domówek czy innych aktywności,
– pozytywnie podchodził do życia,
– był przygotowany na każdą możliwą sytuację biznesową,
– analizował swoje działania, tak aby wyciągnąć wnioski z tego, co można zrobić lepiej.
Do wykonywania tego zawodu trzeba mieć określone predyspozycje. Jeżeli czujesz, że…:
– możesz się realizować w kontaktach z klientami,
– masz „to coś”, co sprawia, że nawiązujesz kontakty łatwo i potrafisz o nie zadbać,
– jesteś zorganizowany i dyspozycyjny,
– posiadasz wykształcenie minimum średnie,
– potrafisz obsługiwać pakiety biurowe (MS Office),
– interesujesz się rynkiem nieruchomości, inwestowaniem.
Ponadto:
– posiadasz własny samochód i prawo jazdy kat. B,
– masz doświadczenie w branży nieruchomości (nie wymagane) lub ukończyłeś kurs Pośrednika Nieruchomości (nie wymagane)
…to nie zastanawiaj się dłużej i prześlij nam swoje CV na rekrutacja@city-szczecin.pl
Nie zapomnij wyrazić zgody na przetwarzanie danych osobowych!
Po prostu wklej poniższą formułę wysyłając nam zgłoszenie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).